Facebook prieskumník
Facebook ešte v minulom roku rozlíšiť bežné statusu používateľov od propagácie rôznych stránok. Ide hlavne o to že prieskumník dostáva nové rozmery. Zoberte si že máte stránku na ktorej niečo predávate. Nemáte ju na hlavnom profile stránke ale v prieskumníku.
· Čo to znamená ?
Znamená to že keď niečo pripravujete , vidíte len mala skupina ľudí. Zoberte si že keď bolo všetko na hlavnej stránke , každý vedel že spoločnosť Samsung predáva svoju novú vlajkovú loď napríklad. Teraz je však všetko inak. Len malé percento ľudí vie že prieskumník existuje , a aj keď ľudia o ňom vedia , moc prieskumník nenavštevujú. Pozri sa čo sa deje na hlavnej stránke a do prieskumníku sa ani nepozrú.
· Ako vyriešiť aby si vaše stránky ľudia pozreli ?
Dá sa to , ale museli by ste zainvestovať. To znamená že ak chcete aby sa vaša stránka, alebo niečo čo predávate dostalo na hlavný kanál musíte si zaplatiť. Ale má to aj určité výhody. Zoberte si že ak zaplatíte za propagáciu stránky , môžete získať nových zákazníkov , odoberateľov a skladovateľov na stránkach.
Môj uhol pohľadu : Facebook urobil dosť razantný skok. Chcel pomôcť používateľom Facebooku rozlíšiť stránky od súkromných statusov. Avšak veľa ľuďom sa to nepáči. Prečo ? Je to hlavne z jedného dôvodu. Veľa firiem prichádza o zisky vďaka tomu že už nemôžu propagovať svoje produkty na hlavnom kanáli. Možno si poviete veď sú na prieskumníku tam ich nájdeme. Ale ako som už povedal , málo kto si prieskumník prezrie a vďaka tomu sa znižuje aj počet zákazníkov.
Teraz tu zase uvediem príklad. Zoberte si že ste novinár , a chcete publikovať svoje články na sociálnu sieť. Môžete to urobiť dvoma spôsobmi. Buď hodíte článok na svoj profil kde si to vaši priatelia prečítajú a následne to budú zdieľať alebo to hodíte na svoju stránku a bude to presunuté do prieskumníku. Ja osobne by som si vybral tú prvú možnosť , aj keď to uvidí len malé percento ľudí oproti stránkam na ktorých máte stovky skladovateľov ale aspoň niekto si vaše či články , produkty , či služby pozrie.